Automaatio CRM-tietojesi perusteella

Tiesitkö, että 80 % asiakkaista tekee kaupat todennäköisemmin räätälöityjä palveluja tarjoavan yrityksen kanssa? Lime CRM:n sisältämiä tietoja voidaan käyttää erityisesti tähän tarkoitukseen, joten voit automatisoida ja kohdistaa viestisi henkilökohtaisella tavalla.

Mukautettuja prosesseja ainutlaatuisille palvelupoluille

Automatisoimalla sähköpostiesi ja tekstiviestiesi lähettämisen voit ennakoida työskentelyäsi paremmin ja luoda ainutlaatuisia palvelupolkuja asiakkaillesi, liideillesi ja yhteyshenkilöillesi. Hoida suhteitasi ja ota yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiisi saadaksesi laadukkaampia liidejä. Lähetä päivityksiä, kuukausittaisia uutisia ja tarjouksia saadaksesi tyytyväisempiä ja pitkäaikaisempia asiakassuhteita.

Tiimisi uusi jäsen

Älä tuhlaa aikaasi toistuviin tehtäviin, vaan käytä sen sijaan enemmän aikaa uusien ideoiden kehittämiseen, tuottavuuden tehostamiseen ja markkinointikampanjoidesi parantamiseen. Määritä automaattinen prosessi kerran ja se työskentelee itse, aivan kuin tiimissäsi olisi ylimääräinen markkinoija. Helppokäyttöisen raahaa ja pudota -toiminnon ansiosta lähetystesi muokkaaminen on helppoa.

Näin Automated Flows toimii

  1. Määritä automaation laukaisu: Minkä toiminnan pitäisi johtaa kontaktit automatisoidun prosessisi pariin? Laukaiseva tekijä perustuu tiettyyn tapahtumaan CRM-järjestelmässäsi, jolloin voit esimerkiksi tavoittaa automaattisesti sellaiset asiakkaat, joiden myyntitrendi on laskeva, tai kommunikoida uusien asiakkaiden kanssa Onboarding Flow -prosessin kautta.
  2. Luo prosessikaavio: Rakenna viestintäprosessi helppokäyttöisellä raahaa ja pudota -metodilla ja valitse kuhunkin prosessiin osallistuvat ominaisuudet. Voit lähettää osallistujan toimintaan perustuvia relevantteja, muokattavia sähköposteja ja tekstiviestejä juuri oikeaan aikaan.
  3. Nauti automaatiosta: Kun kaikki on määritetty, manuaalinen kampanjanhallinta automatisoidaan.  Prosessikaaviosi huolehtii osallistujista ja varmistaa, että viestisi ovat aina tarkkoja ja osuvia.

"Automated Flowsin avulla päivystystiimimme saa tekstiviestin automaattisesti heti, kun uusi tapaus luodaan Lime CRM:ssä. Näin voimme aloittaa asianhallinnan paljon aiempaa nopeammin."

Karin Persson, Prosessikehittäjä, Pingday AB

Ominaisuudet

  • Synkronoi dataa Lime CRM:stä Automated Flowsiin
  • Lähetä sähköpostiviestien ja tekstiviestien sarja mukautettavilla viiveillä
  • Helppokäyttöinen ja yksinkertainen sähköpostien ja tekstiviestien muokkaaminen prosessikaaviossa
  • Määritettävä automaattinen tiedonkeruu prosessin osallistujille