- Lisää uusia asiakkaita liiketoimintajärjestelmääsi yhdellä helpolla napsautuksella Lime CRM:ssä.
- ERP-järjestelmässä luotava asiakasnumero ohjautuu automaattisesti Lime CRM:ään ja sitä käytetään laskujen synkronoimiseksi järjestelmien välillä.
- Näe kaikki kirjatut laskut ja laskurivit suoraan Lime CRM:ssä.
- Visuaaliset kaaviot esittävät kirjatut laskut Lime CRM:ssä suoraan yrityskortilla. Vertaa helposti asiakkaan laskutusta vuositasolla, kuukausittain tai neljännesvuosittain.
- Kentät yrityksen liikevaihdon tarkastelemiseen kuluvalta ja edeltävältä vuodelta.
ERP-integraatiot Lime CRM -järjestelmään
Tietojen kopioiminen eri järjestelmien välillä ja niiden ajan tasalla pitäminen on varsinainen hallinnollinen painajainen. Tästä syystä olemme kehittäneet ERP Connectorin, joka on vakioliitäntämme Lime CRM:n ja useiden erilaisten liiketoimintajärjestelmien välillä. Kokoonpanoon saa tietysti sellaiset lisäykset ja toiminnot, jotka perustuvat juuri teidän tarpeisiinne!

Yhteensopivuus
Desktop, Cloud
Luokitus
Liikkeenjohto
Kehittäjä
Lime Technologies
Kieli
Suomi, Englanti, Norja, Ruotsi, Tanska
Tukemamme järjestelmät:
Syvempi käsitys asiakkaista vähäisemmällä hallinnollisella työllä
Helpota työntekijöidenne toimenkuvaa integroimalla Lime CRM liiketoimintajärjestelmäänne. Käyttäjät voivat synkronoida tiedot yhdellä napsautuksella ja varmistaa, että päivitetyt asiakastiedot ovat saatavilla molemmissa järjestelmissä. Esimerkiksi asiakaspalveluosasto voi siten nähdä kirjatut laskut ja laskurivit ottaessaan yhteyttä tiettyyn asiakkaaseen, ja myyjät puolestaan pääsevät tarkastelemaan ja arvioimaan asiakassuhteita.
Sujuvampaa arkea ERP Connectorin avulla
Tehosta tilausten käsittelyä
Tehosta Connectoria sisällyttäen siihen useampia toimintoja. ERP Order -lisäosamme synkronoi tilausrivit Lime CRM:n ja liiketoimintajärjestelmäsi välillä. Tämä laajennus tarjoaa mahdollisuuden muun muassa tilausten syöttämiseen suoraan Lime CRM:ään sekä automaattisten laskujen luomiseen.
Tee liiketoimintajärjestelmästäsi varsinainen mestari
ERP Master -lisäosa tekee liiketoimintajärjestelmästäsi asiakastietojen “isännän”. Luo ja päivitä asiakkaita ERP-järjestelmässäsi – kaikki synkronoituu automaattisesti Lime CRM:n kanssa. Lisäksi voit edelleen lisätä uusia asiakkaita Lime CRM:ään.