Userlike on yhdistänyt voimansa Lime Technologiesin kanssa, ja olemme erittäin innoissamme saadessamme uuden jäsenen Lime-perheeseemme. Userlike on ensimmäinen ja ainoa livechat-ohjelmisto, joka auttaa yrityksiä hankkimaan asiakkaita ja vaalimaan asiakassuhteita viestintäkanavien kautta.

Järjestimme yhdessä Userlike-palvelun kanssa webinaarin Lime-asiakkaillemme kertoaksemme uudesta ystävästämme ja heidän tuotteistaan. Webinaarin aikana saimme tietää, kuinka Userlike kehittää yrityksiä tarjoten sujuvampaa palvelua ja tyytyväisempiä asiakkaita. Uteliaita varten olemme koonneet tärkeimmät palat webinaarista tähän.

 

Mikä on Userlike?

Userlike on ratkaisu, joka mahdollistaa asiakassuhteiden luomisen ja ylläpitämisen erilaisilla viestintäalustoilla. Userlike tarjoaa viestintäratkaisuja sekä verkkosivuillesi että asiakkaidesi suosimille viestintäkanaville, kuten WhatsAppiin, Facebook Messengeriin ja tekstiviesteihin. Kaikki viestit kootaan yhteen kansioon, eli Userlike-viestikeskukseen. Helppoa, älykästä ja suoraviivaista!

 

Miksi Userlike?

Userlike mahdollistaa viestimisen asiakkaiden kanssa heidän omilla ehdoillaan ja heidän suosikkiviestintäkanaviensa kautta. Näin voit pitää yllä jatkuvaa viestintää, joka takaa tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat. Kukapa ei pitäisi siitä!

Userlikessa on kyse asiakassuhteiden ylläpitämisestä ja viestikokemuksen personoimisen viemisestä seuraavalle tasolle. Sopimuksen tekeminen vaatii usein enemmän kuin yhden puhelinsoiton, joten jatkuva keskustelu parantaa mahdollisuuksia päästä sinetöimään diili.

 

Verkkosivuviestit

Livechat on verkkosivustollesi integroitu viestipalvelu, joka mahdollistaa nopeiden vastausten tarjoamisen asiakkaillesi. Ominaisuus poistaa esteitä sinun, asiakkaidesi ja potentiaalisten liidien väliltä tekemällä yhteyden ottamisesta helppoa.

Livechatissa on kaikki tunnetut ominaisuudet asiakkaidesi suosimilta viestintäkanavilta, mikä tekee vuorovaikutuksesta käyttäjäystävällisempää:

  1. Mikrofoni – jos sinulla ei ole aikaa kirjoittaa, lähetä ääniviestejä.
  2. Media – tiedostonsiirrot, URL-esikatselut ja paljon muuta.
  3. Emojit – säännöllisesti päivittyvässä emojivalikoimassa on uusimmat suosikit hauskempia keskusteluita varten.

 

Viestikeskus

Viestikeskukseen keskitetään palvelut, joiden avulla voit viestiä asiakkaillesi chatin ja viestien kautta. Käyttöliittymä näyttää samalta, lähettääpä asiakas viestinsä verkkosivujesi, WhatsAppin tai Messengerin kautta – kaikki viestit tulevat viestikeskuksessa olevaan saapuneet-kansioon.

Alle on listattu joitakin parhaista ominaisuuksista, jotka näkyvät keskustelunäkymässä:

  1. Personoitavat viestikentät – helppo ja nopea tapa vastata useimmin esitettyihin kysymyksiin.
  2. Viestien välittäminen sähköpostiin – jaa tietoa kollegoidesi kanssa.
  3. Näe, mitä asiakkaasi kirjoittaa reaaliajassa – valmistaudu antamaan nopeita vastauksia.
  4. Vaihda puheluun – kun kirjoitetut sanat eivät riitä.
  5. Kaksisuuntaiset live-käännökset – kirjoita ja vastaanota viestejä omalla kielelläsi.

Kun olet lopettanut keskustelun, keskustelu tallennetaan ja sitä voidaan jatkaa milloin tahansa viestikanavasta riippumatta. Tämä antaa sinulle kontekstin, joten tiedät, mistä puhutaan, kun olet yhteydessä asiakkaaseen seuraavan kerran.

Viestikeskuksessa on myös yhteystietoluettelo ja sisäänrakennettu CRM-toiminto. Keskustelut on linkitetty profiileihin, joissa on yhteystiedot. Tämän ominaisuuden avulla voit ottaa nopeasti yhteyttä asiakkaaseesi sopivimmalla tavalla, onpa kyseessä chat, puhelin tai sähköposti.

 

Toivomme, että tämä yleiskatsaus antoi käsityksen siitä, kuinka Userlike voi auttaa sinua muuttamaan pikaviestit pitkäaikaisiksi asiakassuhteiksi. Jos haluat oppia lisää webinaarin avulla, napsauta alla olevaa painiketta. Jos haluat keskustella lisää Userlikesta, ota yhteyttä myyntiedustajaasi Limella tai lähetä meille viesti osoitteeseen info@lime.tech – olemme pelkkänä korvana!

Katso webinaari

Lime ja Userlike