Asiakkuudenhallinta ja CRM-järjestelmä yhteistyössä

Koko työyhteisö saa kattavan kuvan asiakkaasta yhden ja saman järjestelmän kautta, kun kaikki tieto kerätään samaan paikkaan. Myynti, markkinointi ja projektit löytyvät yhdestä ja samasta paikasta, kuten myös sähköpostit ja excelit. Unohdukset jäävät historiaan, kun asiakkaat muistetaan ja tarjouspyyntöihin, tiedusteluihin sekä sähköpostiviesteihin todella vastataan. Tikettien hallinta helpottaa asiakkuudenhallintaa ja tehtävien jakamista.

Lime CRM -tägit matkapuhelimessa

”Lime CRM on riittävän kattava ja helppokäyttöinen, joka on meille juuri sopiva yhdistelmä.”

Jarno Kohonen, CRM-projektin päällikkö, Snellman

Asiakkaitamme

Näin CRM-järjestelmä auttaa säilyttämään asiakkaat

Asiakkaat saavat vastauksen suoraan

CRM-järjestelmän ansiosta sinulla on kaikki asiakastieto yhdessä paikassa ja voit antaa nopeita vastauksia joka yhteydenotolla. Tarkasta historia ja yhdistä suoraan oikealle henkilölle perustuen siihen, kenen kanssa asiakas on keskustellut aikaisemmin, tai ota itse pallo vastaan – ilman turhaa odotusaikaa asiakkaille.

Kohtaamisesta tulee henkilökohtainen

CRM-järjestelmän avulla yrityksesi saa kokonaiskuvan jokaisesta asiakkaasta ja yhteydenoton ei tarvitse alkaa aina nollasta siten, että asiakas keskustelisi joka kerta erin henkilön kanssa. Näin ollen on helpompaa jatkaa siitä, mihin edellisellä kerralla jäätiin ja olla henkilökohtainen.

Syvennä asiakassuhdetta

Kun käytössäsi on Lime CRM, saat täyden seurannan siitä, mitä olet luvannut ja milloin on aika palata asiakkaan suuntaan – kiitos sekä historian että muistutusten. Asiakas ei pääse unohtumaan, minkä ansiosta on helpompaa tarjota hieman parempaa palvelua.

Lue lisää aiheesta: Mikä on CRM?