Asiakkaat saavat vastauksen suoraan
CRM-järjestelmän ansiosta sinulla on kaikki asiakastieto yhdessä paikassa ja voit antaa nopeita vastauksia joka yhteydenotolla. Tarkasta historia ja yhdistä suoraan oikealle henkilölle perustuen siihen, kenen kanssa asiakas on keskustellut aikaisemmin, tai ota itse pallo vastaan – ilman turhaa odotusaikaa asiakkaille.
Kohtaamisesta tulee henkilökohtainen
CRM-järjestelmän avulla yrityksesi saa kokonaiskuvan jokaisesta asiakkaasta ja yhteydenoton ei tarvitse alkaa aina nollasta siten, että asiakas keskustelisi joka kerta erin henkilön kanssa. Näin ollen on helpompaa jatkaa siitä, mihin edellisellä kerralla jäätiin ja olla henkilökohtainen.
Syvennä asiakassuhdetta
Kun käytössäsi on Lime CRM, saat täyden seurannan siitä, mitä olet luvannut ja milloin on aika palata asiakkaan suuntaan – kiitos sekä historian että muistutusten. Asiakas ei pääse unohtumaan, minkä ansiosta on helpompaa tarjota hieman parempaa palvelua.
Lue lisää aiheesta: Mikä on CRM?