Elektroautomatik on yksi Pohjoismaiden johtavista automaatiopalveluiden tarjoajista. Heidän tavoitteenaan on parantaa teollisuusalan tuotteiden ja logistiikan tehokkuutta ja laatua älykkäillä automaatioilla. Elektroautomatik on auttanut Euroopan teollisuutta automatisoitumaan jo 50 vuotta.

Aloituspiste

Aloitusvaiheessa Elektroautomatikilla oli käytössä itse kehitetty CRM-järjestelmä, joka ei varsinaisesti palvellut loppukäyttäjiä. Järjestelmää ei käytetty, eikä sen sisältämään tiedon laatuun luotettu. Asiakkaat, tarjoukset ja projektitiedot olivat hajallaan outlookissa, käyttämättömässä CRM-järjestelmässä, eri taulukoissa ja kansioissa. Kokonaiskuvan saaminen asiakkuuksista oli melkein mahdotonta. Oli myös aikaa vievää etsiä ja yhdistää tarvittavia tietoja. Projektikeskeiselle toiminnalle oli tärkeää seurata saapuvia liidejä ja meneillään olevia kauppoja, sekä projekteihinn liittyvää dokumentaatiota ja tehtävien suorittamista luvatussa ajassa.

Yritys halusi löytää CRM-järjestelmän, jota myös käyttäjät arvostaisivat ja ymmärtäisivät järjestelmän tuoman hyödyn. Markkinoiden tutkimisen jälkeen Elektroautomatik valitsi CRM-järjestelmäkseen Lundalogikin Limen.

Miksi Lime?

  • Liidien ja asiakkaiden seurannan helppous, sekä samalla projektitapahtumien seuranta – kokonaisnäkymä kaikesta.
  • Oikea hinta ja mahdollisuus räätälöintiin ilman raskasta konsultointia.
  • Jälkimarkkinoinnin hyödyt ja markkinoinnin työkalu.
  • Lundalogik antoi hyvän kokoniaskuvan tuotteesta projektiin ja asiakaspalveluun.
”Limen esittely oli erilainen. Se oli alusta alkane helppo ja kevyt. Lundalogik tuntui aidosti välittävän asiakkaistaan ja heillä oli hyvin arvostettu tuki ja asiakaspalvelu.”
Martina Elf, Communications, Elektroautomatik

Tulos: Tarjousten ja tavoitteiden tehokkaampi seuranta

  • Tehokkaampi ja nopeampi tarjouksien ja asiakkaiden seuranta. Selkeät tehtävät ja työjonot, sekä jokaiselle työntekijälle asetetut omat tavoitteet.
  • Hallinnolliset kulut vähentyneet tiedon haen helpottumisen myötä.
  • Parantunut palvelu ja tuki omia asiakkaita kohtaan, kun kaikki tieto ja dokumentaatio löytyy samasta paikasta. Myös tiedon sisäinen jakaminen on parantunut.
  • Päivitetty asiakastieto, joka pysyy ajantasalla. Helpottaa segmentointia ja tuo lisäarvoa oikein kohdistetuilla markkinointikampanjoilla.

Haluatko tietää lisää?

Haluatko tietää lisää Elektroautomatikin ratkaisusta, ja siitä miksi he onnistuivat Limen avulla? Soita Heidille – hän kertoo sinulle lisää!

Tai

Varaa demo
Heidi Valleala

Heidi Valleala

heidi.valleala@lime.tech
+358 447 603 566