Ohjaamme sinua kädestä pitäen
Me Limellä teemme kaiken itse. Kehityksen, myynnin, käyttöönoton ja tuen. Useiden vuosien kokemuksella ja asiantuntemuksella tarjoamme tukea ja ohjeistusta koko CRM-matkasi ajan.

Ensimmäiset tapaamiset
Tarpeiden tunnistaminen, CRM-projektin sisäinen ankkurointi ja palveluntarjoajien arvioiminen ei ole helppoa. CRM-asiantuntijamme jakavat mielellään muiden yritysten best practice -käytäntöjä, vastaavat kysymyksiin ja auttavat luomaan puitteet onnistuneelle projektille.

”Lime CRM tuntui heti nykyaikaiselta, nopealta ja erittäin joustavalta työkalulta. Lisäksi tuntui siltä, että Lime ymmärsi liiketoimintamme, antoi meille erittäin paljon tietoa ja ennen kaikkea: he myivät valmiita järjestelmiä, ei vain lukuisia konsultointitunteja.”
- Peter Sandell, myynti- ja sopimusvastaava, HSB Malmö
Lue lisää asiakkaistammeKun olet asiakkaamme
Nyt se hauskuus alkaa – saat oman Lime CRM:n! Pohja näyttää samalta kaikille yrityksille, mutta yksilöllisten tarpeiden perusteella luomme järjestelmään persoonallisen twistin. Projektipäällikkömme vetelevät naruista ja sovelluskonsultit varmistavat kaikkien teknisten palasten paikoilleen loksahtamisen.

Käytä ja kehitä
Kun CRM-projekti loppuu, arki alkaa. Olemme yhä tavoitettavissasi – annamme teknistä tukea ja seuraamme miten teillä menee. Jos haluat lisää apua käyttäytymistapojen muuttamisessa, järjestelmän kehittämisessä tai lisäkoulutuksia, me järjestämme sen.

”Lime kouluttaa ja tukee asiakkaitaan taitavasti. Upea käyttäjätuki ja erittäin digitaalinen opetusmateriaali helpottavat sekä minua ylläpitäjänä että kollegoitani. Lopputuloksena on CRM-järjestelmä, jota todella käytetään. "
Pernilla Axflo, analyytikko, Curonova Consulting AB
Lue lisää asiakkaistamme98,7 % asiakkaistamme suosittelee tukeamme!
Hieno tuote ja arvokkaat asiakkaat vaativat kunnon tukea ja palvelua. Vuonna 2018 tekemässämme asiakastutkimuksessa 4 297 henkilöstä jopa 98,7 % suosittelee kääntymään asiakaspalvelumme puoleen.
Tämä on lime