15 % teknologiaa + 85 % käytäntöä = 100 % onnistuminen!

Tiesitkö, että jopa 85% toimitusjohtajien kokemista CRM:n käyttöönoton haasteista liittyy käytäntöihin ja prosesseihin?

Forresterin tekemän tutkimuksen mukaan vain 15% haasteista liittyy itse teknologiaan.

Tämän vuoksi käsittelemme CRM-matkaasi kokonaisvaltaisesti.

  • Tarkkaan rajatut projektit, jotta kaikki käyttäjät pääsevät hyvin alkuun.
  • Projektitapaamisia, joissa keskitytään käytäntöihin ja prosesseihin.
  • Gamification käyttöönottovaiheessa tekee muutoksesta hauskaa.
  • Mahdollisuus käyttäytymisasiantuntijoiden valmennukseen ja workshoppeihin.
  • Customer success seuraa kehitystä ja käyttöä.

Autamme sinua luomaan toivottuja käytäntöjä

Miten saat työntekijät ajattelemaan proaktiivisesti ja muuttamaan rutiinejaan? Miten saat heidät sitoutumaan ja ymmärtämään tulevaisuudessa tarpeellisia käyttäytymistapoja? Käyttäytymisasiantuntijamme räätälöivät suunnitelman juuri sinun ja kollegoidesi tarpeiden mukaan.

Change management

Milloin?

Haluat oppia lisää siitä, miten muutosta johdetaan, ja millaisia menetelmiä voi käyttää esimerkiksi CRM-työkalujen käyttöönotossa.

Kenelle?

Johtoryhmälle ja esimiehille.

Sisältöehdotus:

Käyttäytyminen kilpailuvalttina.
Kuinka johdat työntekijöitä muutoksessa.
Näin käyttäytymismallit vaikuttavat yrityksen tulokseen.
Kuinka luot proaktiivisen yrityskulttuurin.
Suunnittelu ja priorisointi muutoksen aikana.

Proaktiivinen yrityskulttuuri

Milloin?

Haluat luoda proaktiivisen yrityskulttuurin koko organisaatiossa, esimerkiksi lisätäksesi CRM-järjestelmän käyttöä ja motivoidaksesi työntekijöitä.

Kenelle?

Työntekijöille ja esimiehille.

Sisältöehdotus:

Käyttäytyminen kilpailuvalttina.
Ero proaktiivisen ja reaktiivisen käytöksen välillä.
Miten yksilölliset käyttäytymistavat vaikuttavat tulokseen.
Lisää asiakastyytyväisyyttä proaktiivisuudella.
Kuinka oikeanlainen kulttuuri edistää arvokasta asiakastyötä.

Iskikö valinnan vaikeus?

Gamification tekee muutoksesta hauskaa

Engage on kilpailualusta, jossa osallistujat saavat pisteitä tietynlaisesta käyttäytymisestä. Kun yhdistät sen Lime CRM -järjestelmään, tuloksena on hauskoja ja hyödyllisiä kilpailuja. Kilpailut auttavat sinua motivoimaan työntekijöitä, lisäämään järjestelmän käyttöä ja muuttamaan vanhoja toimintatapoja.

Lime Engage -käyttönäkymä matkapuhelimessa