Asiakassuhteiden kehittämisen puolesta
Onko aika digitoida ja työskennellä älykkäämmin? Tarjoamme todistetusti tehokkaan päästä päähän -ratkaisun asiakashallinnan ja tiketöinnin kaikkiin vaiheisiin. Säästyneen ajan voit käyttää parhaan mahdollisen asiakaspolun luomiseen. Yhdessä teemme siitä totta!
Valitse toimialasi
Keskustellaan numeroista
Olemme puolellasi ja varmistamme, että saat suurimman hyödyn investoinnistasi meihin. Tässä muutamia investoinnin tuottolukuja, jotka ovat auttaneet asiakkaitamme asiakaspolkujen tehostamisessa.
Miksi valita Lime?
Enemmän kuin pelkkä CRM.
Luotettava toimialakumppani
Olemme toimineet energia-alalla yli 20 vuotta. Asiakkainamme on niin suuria yhtiöitä kuin pienempiäkin yrityksiä. Niille kaikille on yhteistä asiakaskeskeisyys sekä työntekijöiden työprosessien helpottaminen ja tavoitteiden saavuttaminen Lime CRM:n avulla.
Tehokasta tikettien hallintaa
Ota tiketöinti haltuun toimialallesi suunnitellulla päästä päähän -ratkaisulla. Mitä jos tehostaisit itsepalvelua jäsentämällä prosesseja, automatisoimalla toistuvia tehtäviä ja hyödyntämällä tekoälyä? Kaikki tämä yhteisessä asiakasnäkymässä.
Keskitymme asiakkaaseen – kaikissa toiminnoissa
Uskomme, että uskolliset asiakkaat ovat avain pitkän aikavälin menestykseen. Autamme sinua sen saavuttamisessa tehokkaan asiakasviestinnän, digitaalisen asiakaspolun ja älykkäiden sähköisten palveluiden avulla.
Siirry uuteen aikaan – hyödynnä tekoälyä
Pidä asiakkaat tyytyväisinä nopean palvelun ja ajantasaisen viestinnän avulla: tekoäly ja automatisoidut prosessit tekevät siitä helppoa. Tästä hyötyvät niin asiakkaat kuin asiakaspalvelukin!
Valitse toimialasi
Mikä on seuraava askeleesi?
Ota kanssamme ensimmäinen askel kohti tyytyväisempiä asiakkaita ja tehokkaampia työskentelytapoja.
Suosittuja artikkeleita
-
Miten saada kohderyhmän kiinnostus, erottua sisältömassasta ja johdattaa halutut henkilöt ostopolulle?
Lue lisää: Miten saada kohderyhmän kiinnostus, erottua sisältömassasta ja johdattaa halutut henkilöt ostopolulle?Sisältömarkkinoijalla on tänä päivänä runsaasti tehtävää – markkinoijaa tarvitaan koko asiakkuuden matkalle mukaan. Usein edelleen ajatellaan ja kohdennetaan markkinoijan rooli nimenomaan asiakkuudenhankinnan aikaiseen vaiheeseen eli tietoisuuden ja kiinnostuksen herättämiseen. Me usein mietimme, että ongelma on kiinnostuksen herättämisessä – miten me sen teemme kaiken hälyn ja sisältömassojen keskellä?
-
CRM ja pilvivaihde yhdessä takaavat menestyksekkään asiakaspalvelun
Lue lisää: CRM ja pilvivaihde yhdessä takaavat menestyksekkään asiakaspalvelunSuomalainen pilvivaihde ja asiakaspalveluratkaisu Cuuma on nyt liitettävissä Lime CRM:ään valmiina integraationa. Cuuma monikanavaisena asiakaspalveluratkaisuna tarjoaa alustan kaikenlaisen yhteydenpidon keräämiseksi yhteen paikkaan ja integraation avulla tiedot saadaan helposti siirrettyä CRM-järjestelmään.
-
10 askelta asiakasuskollisuuden rakentamiseen
Lue lisää: 10 askelta asiakasuskollisuuden rakentamiseenTe energia-alalla työskentelevät tiedätte, miten tärkeää on saada uskollisia asiakkaita. Mutta tuntuuko siltä, että teiltä puuttuu strategioita, rutiineja ja oikeita välineitä tämän tavoitteen saavuttamiseksi? Me Limellä olemme työskennelleet monta vuotta energia-alan asiakassuhteiden parissa ja jaamme nyt, mitä olemme vuosien saatossa asiasta oppineet.
-
Markkinoinnin segmentoinnin avulla voit menestyä paremmin
Lue lisää: Markkinoinnin segmentoinnin avulla voit menestyä paremminNykypäivän vaikeassa liiketoimintaympäristössä asiakkaiden ja heidän tarpeidensa ymmärtäminen on markkinoinnin onnistumisen kannalta olennaista. Massamarkkinointi ei ole enää yhtä tehokasta kuin ennen, koska se ei aina vastaa nykypäivän asiakkaiden ainutlaatuisia tarpeita ja vaatimuksia. Siksi on olennaista ymmärtää, miksi segmentointi on tärkeää markkinoinnissa ja miten se voi vaikuttaa myönteisesti liiketoimintaasi.