Tyytyväisiä asiakkaitamme

Tehokkaampaa miehitystä ja laskutusta

Onko teillekin arki kamppailua kellon tikitystä vastaan? Työntekijät käyttävät mielellään mahdollisimman vähän aikaansa hallinnollisiin askareisiin voidakseen panostaa laskutettaviin, asiakasta hyödyttäviin tunteihin ja samalla kasvattaa oman työpäivänsä tuottavuutta. Samanaikaisesti kaikkien asiakas-, konsultti- ja projektitietojen tulee olla ajan tasalla ja saatavilla niin, että koko työyhteisö voi yhdessä toimittaa hyvää palvelua. Meidän suosituksemme työpäivän sujuvoittamiseen on tietysti Lime CRM.

Lime CRM konsultointialalle

Pipe eli myyntiputki

Tee parempia kauppoja yleiskatsauksen antavalla pipen avulla Lime CRM -järjestelmässä. Mitä projekteja on suunniteltu? Voidaanko samalle asiakkaalle myydä lisää? Nosta keskihintaa ja kattavuutta olemalla ennakoiva.

Kompetenssitietokanta

Tee yhteenveto konsulttien erityisasiantuntemuksista yhteen tietokantaan ja helpota projektin miehittämistä. Määritä nopeasti oikea asiantuntija oikeaan paikkaan, kun asiakas tarpeineen kääntyy puoleesi.

Yksinkertainen aikaraportointi

Yhdistä Lime CRM tuntikirjausjärjestelmääsi ja voitetut projektit ovat saatavilla suoraan raportointia varten. Voit katsoa taaksepäin käytettyä aikaa ja hoitaa liiketoiminnan seuraamisen suoraan järjestelmässä.

Asiakas- ja projektitieto

Kun asiakas- ja projektitiedot on koottu yhteen järjestelmään, on niitä helpompi päivittää. Se tarkoittaa vähemmän hallintoa, enemmän aikaa (ja tietoa) hyvään palveluun ja lopulta kasvavaa asiakastyytyväisyyttä.

Nosta tuloksia & käyttöastetta

Motivoi työntekijöitä oikeisiin käytäntöihin ja kannusta heitä parempiin tuloksiin. Pelillistämisen ansiosta se sujuu kuin leikki!

“Järjestelmä helpottaa arkeamme todella paljon. Hoidamme monta puhelua, yhteydenottoa ja projektia samanaikaisesti, joten on äärimmäisen tärkeää, että meillä on siihen rakenne ja yleissilmäys. Saamme ne Lime CRM:n avulla ja voimme hoitaa projektimme haluamallamme tavalla.”

Per Demuth, analyytikko, IMAP

Asiakkaat

Pysy perillä tiedusteluista

Vähennä sähköpostiviestien lähettämiseen kuluvaa aikaa ja riippuvuutta tietyistä henkilöistä tiedonsaantia koskien. Vastaanota sen sijaan kaikkia tehtäviä koskevat tiedustelut automaattisesti Lime CRM -järjestelmään.

Konsulteilta konsulteille

Olemme toimittaneet useita konsultointiratkaisuja vuosien varrella ja oman alamme konsultteina tiedämme, mitä yksinkertaisemman arkipäivän saavuttamiseksi vaaditaan. Asiakkaitamme ovat mm. Rejlers, Etteplan, ÅF ja Rauhala. Työskenteletpä jossakin suurista yrityksistä tai pienemmässä talossa, konsulttimme auttavat mielellään sinua ja kollegoitasi.

Lasse hymyilemässä kameralle

Sinustakin voi tulla asiantuntija

Yli 30 vuoden kokemuksellamme osaamme suurimman osan vikailmoitus- ja työmääräyskäsittelystä, myynnin tuesta ja muusta CRM-järjestelmään liittyvästä. Jaamme tietämyksemme mielellämme kanssasi! Julkaisemastamme materiaalista voit lukea esimerkiksi lisää siitä, kuinka CRM-järjestelmä helpottaa sinun arkeasi ja kuinka menestyt CRM-projektissasi. Kaikki tämä on tietenkin ilmaista.

60 000 tyytyväistä käyttäjää eri puolilla maailmaa