Materiaalitoimittaja, rakennusurakoitsija vai rakennusmyyjä? Suuri monikansallinen yritys vai paikallinen pienyritys? Vuosien varrella olemme toimittaneet CRM-ratkaisuja monenlaisille rakennusyrityksille. Niiden joukossa ovat Peab, NCC, Omatalo ja Pukkila. Nyt haluamme auttaa sinua.
CRM kasvun rakentajana
Arvioi tuleva myynti oikein – vaikka samaan projektiin tulisikin useampia tarjouksia.Saa ennakoivia muistutuksia siitä, mitä tarjouksia tulee seurata. Roolienhallinta antaa sinulle seurannan projektin sisäisistä ja ulkoisista avainhenkilöistä.
Pyydä demoa




Eroon tarjouskaaoksesta
Rakennusala on erityinen monellakin tapaa. Useat tarjoukset yhteen ja samaan projektiin voivat sotkea asioita, kun lasket odotettavissa olevia tilauksia. Lisäksi kussakin projektissa on yleensä monia tärkeitä rooleja ja yrityksiä, joista täytyy pitää kirjaa. Tunnistatko oman tilanteesi kuvauksesta? Lime CRM:n avulla saat järjestyksen työkalupakkiisi.
Kokeile ilmaiseksi
Lime CRM rakennusalalle
Yleiskuvaus asiakkaista ja projekteista
Kuka tapasi asiakkaan viimeksi? Minkä projektien odotetaan päättyvän vuoden viimeisen neljänneksen aikana? Lime CRM:ssä saat seurannan asiakkaista, yhteydenotoista ja projekteista – niin omistasi kuin Rakenna Suomi & Rakennustietokanta –sivustoilla esiintyvistä.
Tarjoukset ja muistutukset
Lime CRM:ssa hallinnoit helposti kaikkia tarjouksia myös silloin, kun ne koskevat samaa projektia. Saat sitten ennakoivia muistutuksia, kun aika seurata tarjouksia. Yksikään tarjous ei häviä matkalle!
Projektin roolinhallinta
Kuka on rakennuttaja, kokonaisurakoitsija tai aliurakoitsija? Ja kuka on vastuullinen myyjä, projektinjohtaja tai sisäinen laskija? Lime CRM:n avulla saat hallintaan kaikkien projektien roolitukset.
Outlook ja liiketoimintajärjestelmä
”Missä ne piirustukset nyt olivatkaan…?” Lime CRM on täysin integroitu Outlookiin, jotta voit säästää tärkeitä sähköposteja asiakas- ja projektikorteille. Järjestelmä voidaan liittää myös ERP-järjestelmääsi.
Työkalupakki lisämyyntiä varten
Luo läheisempi suhde asiakkaisiisi asianmukaisilla uutiskirjeillä. Lisäämällä Newsletter-lisäosan Lime CRM -järjestelmään voit helposti luoda postituksia ja viestiä oikeasta asiasta oikean henkilön kanssa. Siten voit luoda lisäarvoa ja lisätä myyntiä.
Lue lisää Newsletter
”Lime on sekä herkkä että saatavilla, mikä auttaa meitä kohtaamaan kovan muutospaineen, ja CRM:n järjestelmätuki asettuu markkinoiden eturintamaan.”
Daniel Nottberg, CRM manager, NCC