Svenska Bostäder: Selkeää ajansäästöä Lime Helpdeskin avulla

2018-10-02T15:20:48+00:00

Svenska Bostäder on yksi Ruotsin suurin kiinteistönvälittäjä. Tukholman kaupungin omistama ja vuonna 1944 perustettu yritys on toiminut Tukholman ja sen ympäristön rakentamisen sekä asunnonvälittämisen aktiivisena hallitsijana melkein 70 vuotta.

Svenska Bostäder on ollut Lime Technologiesin asiakas vuodesta 2009 asti. Tällä hetkellä he omistavat noin 28 000 asuntoa Tukholmassa. Lime CRM on koko organisaation sydän, ja käyttäjiä onkin yli 90. Lime CRM:n avulla halloinnoidaan kaikki hajonneen tiskikoneen virheraportista muuttavien vuokralaisten hallintaan.

Aloitus

Laajakaistaa hallinnoivan osaston väki kaipasi järjestelmää, jolla hallinnoida päivittäistä työtään. Tämä yhdistettynä yrityksen tavoitteeseen saada Ruotsin tyytyväisimpiä vuokralaisia johti CRM-järjestelmähankkeen käynnistymiseen. Vuonna 2009 Svenska Bostäder valitsi järjestelmäkseen Lime CRM:n.

Tämän jälkeen Lime CRMsta on muodustunut tärkeä organisaation työkalu, jota käyttämään on liitetty yhä useampi osasto asiakaspalvelua myöten.

Miksi Lime CRM?

  • Järjestelmä oli selkeä ja helppokäyttöinen.
  • Tikettien ja saapuvien huoltotehtävien nopea rekisteröinti ja jakaminen.
  • Järjestelmä oli tehokas tietopankki ja kaiken yhdistävä työkalu: mahdollisuus käsitellä 2500 puhelua viikossa 14 työntekijän voimin.
  • Pystyy nopeasti osoittemaan tehottomia toiminnan prosesseja, esimerkiksi vuokralaisten muuttaessa uuteen asuntoon.
Lime CRM logo
”Lime pron ja asiakaspalvelumme avulla voimme työskennellä tehokkaammin, ja säästää noin 300 000 € joka vuosi.”
Monica Åhs, Asiakaspalvelupäällikkö, Svenska Bostäder

Tulos: Järjestelmä, jota henkilökunta pyytää käyttöönsä

Lime CRM on koko organisaation sydän. Sen avulla hallinnoidaan muun muassa tukitehtäviä, vuokralaisten tikettejä ja asiakaspalvelun kirjaamia puheluita. Järjestelmästä on tullut juuri se toivottu tietopankki, mistä kaikki pääsevät näkemään tarvittavia tietoja ja seuraamaan omia tehtäviään.

Sen jälkeen kun Svenska Bostäder alkoi luokittelemaan kaikkia saapuvia huoltotikettejä, he ovat voineet tunnistaa useita kehityksen ja tehostamisen kohteita sekä oikeasti tarttua niihin. Byrokratian ja prosessien keventäminen on maksanut investoinnin takaisin nopeasti. Ensimmäisen vuoden aikana säästettyjä kuluja laskettiin olevan 300 000 €, ja aliurakoitsijoille lähetettävien tikettien määrä väheni.

Haluatko tietää lisää?

Lisätietoa Svenska Bostäderin ratkaisusta, tai siitä mitä Limellä voisi tehdä? Ota yhteyttä vastuumyyjään Jonakseen Ruotsissa, tai soita Heidille Suomessa! He kumpikin osaavat kertoa lisää tietoa Lime CRMsta ja sen toiminnnallisuuksista kiinteistöbisneksessä.

Tai

Varaa henkilökohtainen demo
Jonas Jakobsson

Jonas Jakobsson

jonas.jakobsson@lime.tech
+46 8-562 776 01

Sivustomme käyttää evästeitä verkkoliikenteen seurantaan ja sisällön optimointiin. Voit jatkaa selaamista, jos evästeiden käyttäminen ei haittaa sinua! Ok