Jokaisen asiakkaan bisnes on erilainen. Toimintatavat, työvirrat, johtaminen – kategorioita riittää. Samalla toimialalla työskentelevillä yrityksillä on kuitenkin toiminnassaan yhdistäviä tekijöitä.

Olemme keränneet nämä toimialoille ominaiset tarpeet, ongelmakohdat ja ratkaisujemme avulla saadut hyödyt yhteen ja luoneet toimialakohtaisia CRM-ratkaisuja, joita asiakas itse pystyy hallinnoimaan ja muokkaamaan. Näin pyrimme tarjoamaan ihmisille ja yrityksille parempia vaihtoehtoja sekä toimivan asiakasrekisterin.

Perinteiset CRM-tarpeet

Kokemus asiakkaiden käyttöön

Siitä asti, kun Windows on tullut markkinoille, yhä useammat yritykset ja työntekijät ovat painineet asiakkuudenhallintajärjestelmien ja myynnin työkalujen parissa. Runsaat 25 vuotta (jonka olemme olleet alalla) olemme seuranneet yrityksiä toimialojen jokaisesta nurkasta tukkumyyjistä hevostalliin, jossa muuten edelleen pidetään yllä hevosrekisteriä CRM-ratkaisussa.

Kaikki ovat jossain vaiheessa pohtineet omia CRM-tarpeitaan ja punninneet, minkä järjestelmän avulla näitä voidaan ratkaista. Olemme toimittaneet yhteensä noin 6 000 CRM-ratkaisua – tehneet siis hartiavoimin töitä asiakkuudenhallinnan eteen. Asiakasrekisteri, myynnin työkalu, markkinoinnin suunnittelu, tehtävät, historian kerääminen… Näiden vuosien aikana kokemusta on kertynyt huikea määrä, ja haluammekin tarjota asiakkaidemme käyttöön kaiken oppimamme.

Kokemukseemme perustaen olemme ryhmitelleet alakohtaisia ratkaisuja seuraavasti:

  • Myynti
  • Helpdesk & tuki
  • Konemyynti Tukkukauppa
  • Kiinteistöt
  • Rakentaminen
  • Konsultointi
  • Energia sekä vesi- ja jätehuolto
  • Liitot & koulutus
  • Laitehallinta

Esimerkki konsultoinnin tarpeista.

Esimerkki tukkumyynnin tarpeista.

Kuten saattaa arvata, hevostalli ei kuulu näistä kategorioista mihinkään, edes perinteiseen asiakasrekisteriin, mikä ei suinkaan sulje sitä pois. Toimialakohtainen, räätälöity ratkaisu on meidän tuoma lisäarvomme perinteiseen CRM:ään. Rakkautemme asiakkuudenhallintaan on toiminut pohjana itse kehitettyihin järjestelmiin. Ne mahdollistavat valmiit ratkaisut tai yksilölliset erot, koska järjestelmät taipuvat asiakkaan tarpeiden mukaan.

Miksi kerron tästä?

Esittelemme jatkossa tarkemmin yksittäisiä alakohtaisia ratkaisuja, joissa on huomioitu valitun toimialan yleisimpiä tarpeita ja haasteita. Tarjoamme siis normaalin CRM-ratkaisun lisäksi aimo annoksen näkemystä siitä, mitä lisäarvoa CRM-järjestelmä voi tuoda tietyn alan yritykselle perinteisen asiakasrekisterin ja myynnin hallinnan lisäksi.

Kotisivuillamme on jo nyt paljon teemaan liittyvää tietoutta, ja vilahtaapa siellä asiakkaidemme toimialakohtaisia tarinoitakin. Tämän lisäksi keskitymme jokaiseen toimialaan erilaisten julkaisujen ja webinaarien myötä. Meillä on vinkkejä ja suosituksia repussamme, joten pysykäähän kuulolla!

P.S. Jos tilanteenne vaatii välitöntä toimintaa, ottakaa rohkeasti yhteyttä! Me autamme mielellämme.